loading...
فیروزه کوبی
mokhtari بازدید : 69 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)

گلدان مس و خاتم

هیچ ابزاری مثل گلدان ها نمی توانند خانه را زیبا کنند حال این که این گلدان ها مسی بوده و با هنر خاتم کاری بر روی آن نقوش جذابی طراحی شده باشد. خرید گلدان مس و خاتم یکی از ابزارهای دکوراسیون خانه بوده که در هر قسمت از خانه می توان آن را قرار داد. طرح های خاتم کاری شامل مثلث های ریزی است که سطح مس با استفاده از آن پوشیده می شود و هر چه این مثلث ها ریز تر بوده و به صورت منظم در کنار یکدیگر قرار گرفته باشد، کیفیت کار بالاتر است. خرید گلدان مس و خاتم دارای سطحی صاف و یکدست بوده و به دلیل وجود لایه پلی استر بر روی سطح کار، این محصول بسیار مقاوم شده و برای تمیز کردن گرد و غبار و آلودگی از روی سطح گلدان ها تنها کافی است که دستمال را مقداری مرطوب کرده و بر روی سطح آن بکشید.

mokhtari بازدید : 140 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)

شمعدان مس و خاتم

خرید شمعدان مس و خاتم یکی از ابزارهای شگفت انگیز برای جذابیت خانه محسوب می شود. این شمعدانی را می توانید در بخش های مختلف ساختمان قرار داده و از زیبایی آن لذت ببرید. خاتم کاری یکی از رشته های هنری است که ترکیب آن با مسگری هنری نوین به نام مس و خاتم را به دنیا معرفی کرده است. نقش های موجود بر روی این شمعدانی ها توسط اساتید معروف و باتجربه طراحی شده و زیبایی های بی نظیر و منحصر به فردی دارد. لایه پلی استر این شمعدانی ها از نفوذ گرد و غبار به داخل ظروف و آسیب دیدن آن جلوگیری می کند. خرید شمعدانی های مس و خاتم شاهکاری موفق بوده که دوام و عمر بالایی دارد و قیمت آن در مقایسه با زیبایی های چشمگیر و کیفیت بالا، بسیار مناسب است.

mokhtari بازدید : 61 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)

بشقاب پرنده مس و خاتم

مس یکی از فلزیجات شکل پذیر ست که می توان آن را به اشکال مختلفی تولید کرد. خاتم کاری نیز از جمله هنرهای قدیمی ایرانیان است که بسیار معروف و پرطرفدار می باشد. تلفیق این دو هنر با یکدیگر سبکی جدید به نام مس و خاتم را وارد بازار کرده وهنر جدیدی را به دنیا عرضه کرده است. خرید بشقاب پرنده مس و خاتم یکی از ظروف تزئینی بسیار پرفروش بوده که تاثیر بسیار زیادی بر روی دکوراسیون خانه دارد. از این محصول می توانید برای پذیرایی استفاده کرده و درون آن را با خوراکی هایی همچون پولکی، گز، نبات و ... پر کرده و بر روی میز قرار دهید. خرید بشقاب پرنده مس و خاتم یکی از سوغاتی های نفیس و ارزشمند اصفهان است که به عنوان سوغاتی مورد استفاده قرار می گیرد.

mokhtari بازدید : 98 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)

شکلات خوری مس و خاتم

خاتم کاری یکی از هنرهای اصیل ایرانی است که قدمت زیادی داشته و طرفداران زیادی دارد. ترکیب این هنر با هنر مسگری سبکی متفاوت را ایجاد کرده که به سرعت پرطرفدار شده است. خرید شکلات خوری مس و خاتم یکی از محصولاتی است که در سال های اخیر تولید شد و به سرعت جایگاه ویژه ای را در بازار به خود اختصاص داد. این شکلات خوری ها جنبه زیبایی داشته و از آن می توانید برای پذیرایی نیز استفاده کنید. نحوه خاتم کاری بر روی مس تاثیر زیادی بر روی کیفیت این محصول دارد به همین دلیل توصیه می شود که خرید  شکلات خوری مس و خاتم  را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. همچنین شما می توانید این محصول را به عنوان سوغاتی به عزیزانتان هدیه دهید.

mokhtari بازدید : 150 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)

گز خوری مس و خاتم

خرید گز خوری مس و خاتم از دیگر آثار نفیس موجود در ایران است که به تمامی نقاط دنیا صادر می شود. مس و خاتم همان طور که از نام آن پیداست از دو هنر مسگری و خاتم کاری تشکیل شده و طرح های بسیار جذابی دارد. قرار گرفتن خرید گزخوری مس و خاتم بر روی میز پذیرایی جلوه ای شیک را به پذیرایی داده و نشان دهنده اهمیت فرد به هنر اصیل ایرانی است. این ظروف دارای بدنه ای صاف و صیقل بوده و هیچ گونه ناصافی ای بر روی آن وجود ندارد. لایه پلی استر قرار گرفته بر روی این گز خوری ها مانع از نفوذ گرد و غبار به ظرف می شود. گزخوری ها دارای دربی خوش تراش و زیبا بوده که از محتویات داخل ظرف در برابر گرد و غبار و آلودگی محافظت می کند.

mokhtari بازدید : 64 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)

گلدان مس و پرداز

خرید گلدان مس و پرداز یکی از ابزارهای تزئیناتی خانه است که وجود آن در هر نقطه از خانه می تواند به طور شگفت انگیزی دکوراسیون آن قسمت را چشمگیر کند. مس یکی از فلزاتی است که به راحتی تغییر حالت داده و شما می توانید آن را به هر شکل و فرمی که دوست دارید در بیاورید به همین دلیل مس ها یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت گلدان می باشند. از جهت دیگر رنگ مسی به گونه ای است که با تمامی رنگ ها هماهنگ بوده و کنتراست جذابی را ایجاد می کند به همین دلیل هنر میناکاری در ایران یکی از محبوب ترین هنرها محسوب می شود. خرید گلدان مس و پرداز تلفیقی از مسگری و میناکاری بوده و همین امر جذابیت فوق العاده زیادی را به این محصول می هد.

mokhtari بازدید : 77 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)

شیرینی خوری مس و خاتم

خرید شیرینی خوری مس و خاتم یکی از لوکس ترین ابزار تزئیناتی در پذیرایی است که از آن علاوه بر جذابیت دکوراسیون خانه، به عنوان پذیرایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این شیرینی خوری تلفیقی از هنر خاتم کاری و مسگری اصفهان است که هیچ گاه از مد نمی افتد. این نوع شیرینی خوری در ابعاد و طرح های مختلفی در بازار موجود بوده و شما می توانید طرح دلخواه خود را خریداری کنید. خرید شیرینی خوری مس و خاتم به دلیل وجود مس موجود در آن و ظرافت در طراحی گران بوده ولی ارزش بسیار زیادی دارد. هر چه ظروف خاتم کاری شده دارای چیدمان مثلثی منظم تر باشد و سطح صاف و یکدست تری داشته باشد، کیفیت این محصول بالاتر است.

mokhtari بازدید : 153 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)

شمعدان مس و پرداز

خرید شمعدان مس و پردازیکی از هنرهای تلفیقی اصفهان بوده که در اندازه ها بزرگ و کوچک وارد بازار می شود. این شمعدان که جلوه بی نظیری دارد، مناسب ترین گزینه برای نوعروسان به شمار می رود. خرید شمعدان مس و پرداز ارتفاع های مختلفی داشته و برای هر خانه ای مناسب می باشد. طرح های موجود بر روی این شمعدانی ها از جمله هنر اساتید بزرگ بوده که به شکلی کاملا ظریف و هنرمندانه بر روی ظروف مسی طراحی می شود. برای محافظت از ظروف و تثبیت رنگ آن، پس از طراحی یک لایه پلی استر بر روی آن قرار داده تا هیچ ضربه و آسیبی نتواند کیفیت این محصول را کاهش دهد. در واقع مس و پرداز از جمله هنرهای تلفیقی مسگری و میناکاری است و شهرت بسیار زیادی دارد.

mokhtari بازدید : 211 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)

تنگ شاهی مس و پرداز

خرید تنگ شاهی مس و پرداز یکی از دیگر هنرهای صنایع دستی است که می تواند به عنوان تزئین و قرار دادن شربت درون آن مورد استفاده قرار گیرد. این تنگ یکی از جذاب ترین ابزار برای تزیین میز پذیرایی محسوب می شود که بسیار شیک و به یاد ماندنی می باشد. طرح های موجود بر روی این ظروف از جمله آثار استادان خوش ذوق است که به زیبایی هنر خود را به تصویر کشیده اند. لایه پلی استر موجود بر روی ظروف مس و پرداز آن ها را در برابر ضربه و خراش مقاوم کرده و شستشوی آن را راحت و بدون افت کیفیت کرده است. خرید تنگ شاهی مس و پرداز یکی از آثار نفیس و ارزشمند هنرمندان بوده و بهترین و شیک ترین کادو و سوغاتی محسوب می شود.

mokhtari بازدید : 113 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)

سنگاب مس و پرداز

خرید سنگاب مس و پرداز یکی از آثار دستی است که در همه شهرها وجود دارد ولی اصالت این هنر متعلق به اصفهان است. مس و پرداز یکی از هنرهای نوین است که از تلفیق دو هنر میناکاری و مسگری ایجاد شده و توجه بسیاری از هنر دوستان را به خود جلب کرده است. سنگاب مس و پرداز یکی از سوغاتی های ارزشمندی است که می توانید آن را به دوستان و اقوام خود هدیه کنید. خرید سنگاب مس و پرداز یک لایه محافظتی به نام پلی استر وجود دارد که از این محصول در برابر ضربه و آسیب محافظت می کند. برای ساخت سنگاب ابتدا ظروف مسی را در قسمت خمکاری به شکل مورد نظر درآورده و سپس طرح های سنتی ایرانی توسط اساتید هنرمند بر روی ظروف نقاشی می شود.

mokhtari بازدید : 23 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)

بشقاب پرنده مس و پرداز

خرید بشقاب پرنده مس و پرداز در هر نقطه از خانه می تواند تغییر شگفت انگیزی را در کوراسیون شما ایجاد کند. این ظروف به گونه ای طراحی شده که نه تنها باعث جذابیت خانه می شود، بلکه می توانید از آن به عنوان قندان، شکلات خوری و گزخوری نیز استفاده کنید. افرادی که علاقه مند به صنایع دستی هستند قطعا با هنر مسگری و میناکاری اصفهان آشنا هستند. هنر مس و پرداز در واقع تلفیقی از این دو هنر بوده و سبک متفاوتی را برای خود ایجاد کرده است. خرید بشقاب پرنده مس و پرداز پس از گذر ورقه مسی از مرحله خمکاری به شکل بشقاب پرنده درآمده و سپس توسط اساتید هنرمند بر روی آن طراحی می شود و در انتها برای افزایش مقاومت و کیفیت این محصول، یک لایه پلی استر بر روی آن قرار می گیرد.

mokhtari بازدید : 18 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)

سرویس شربت خوری مس و پرداز

خرید سرویس شربت خوری مس و پرداز یکی از محصولات شگفت انگیز فروشگاه ما می باشد. این سرویس از 6 جام یک تنگ و یک سینی مسی تشکیل شده که بر روی آن به صورتی کاملا هنرمندانه طراحی شده و نقوش ایرانی را بر روی ظروف به زیبایی مشاهده خواهید کرد. خرید سرویس شربت خوری مس و پرداز یکی از لوکس ترین ابزار برای جذابیت دکوراسیون خانه شما بوده که تغییر شگفت انگیزی بر روی دکوراسیون خانه ایجاد می کند. هنر مس و پرداز تلفیقی از هنر مسگری و هنر میناکاری بوده که باعث ایجاد سبک متفاوتی در آثار دستی اصفهان شده و به سرعت در بین مردم جا افتاده است. این سرویس بسیار مقاوم بوده و شما پس از گذشت چند سال از خرید این محصول هیچ گونه تغییر رنگ و یا افت کیفیتی را در این محصول مشاهده نخواهید کرد.

mokhtari بازدید : 16 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)

قندان مس و پرداز

خرید قندان مس و پرداز یکی از محصولات فوق العاده شیک برای جذابیت دکوراسیون خانه می باشد. این قندان فضای زیادی را بر روی میز اشغال نکرده ولی به قدری زیباست که بسیار مورد توجه قرار می گیرد. این ظروف یکی از صنایع دستی اصفهان است که به شکلی کاملا هنرمندانه بر روی آن طراحی شده و از جمله محبوب ترین سوغاتی های اصفهان محسوب می شود. تولید و خرید قندان مس و پرداز ظرافت بالایی داشته و از بهترین ظروف مسی در ساخت آن استفاده می گردد به همین دلیل این محصول هزینه بالایی دارد. لایه پلی استر موجود بر روی ظروف مس و پرداز باعث افزایش مقاومت این محصول در برابر هر گونه ضربه شده و عمر کارکرد آن را افزایش داده است.

mokhtari بازدید : 22 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)

شکلات خوری مس و پرداز

خرید شکلات خوری مس و پرداز یکی از هنرهایی است که به تازگی در اصفهان رواج پیدا کرده و ترکیبی از مس گری و میناکاری می باشد. این تکنیک نقاشی روی مس جایگاه ویژه ای را در بین علاقه مندان به آثار دستی به خود اختصاص داده و دارای نقوش سنتی مختلفی از جمله ختایی ها و اسلیمی های رایج ایران می باشد. برای خرید شکلات خوری مس و پرداز پس از طی مرحله خمکاری فلز، سطح آن را با استفاده از اکریلیک طراحی می کنند و برای تثبیت رنگ و نقوش، یک لایه پلی استر بر روی آن قرار می دهند. این ظروف بسیار مقاوم بوده و در برابر ضربه آسیب نمی بیند. شما می توانید به راحتی و بدون نگرانی بابت از بین رفتن کیفیت، این ظروف را با شوینده ها بشویید.

mokhtari بازدید : 20 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)

آجیل خوری مس و پرداز

خرید آجیل خوری مس و پرداز یکی از سوغاتی های نفیس اصفهان محسوب می شود. این محصول سبک جدیدی از میناکاری بوده که به شیوه ای بسیار جذاب انواع طرح های گل و مرغ و دیگر طرح های سنتی بر روی آن کشیده شده و یک لایه پلی استر بر روی آن قرار می گیرد تا مقاومت و استحکام ظرف افزایش یابد. خرید آجیل خوری مس و پرداز در ارتفاع های مختلف به بازار عرضه می شود و این هنر زیبا با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است. کیفیت ظروف مسی و لایه پلی استر موجود بر روی آجیل خوری مس و پرداز اهمیت زیادی داشته و شما می توانید کیفیت های مختلف این آجیل خوری را در کنار هم بگذارید تا تاثیر کیفیت را بر روی ظاهر ظروف مشاهده کنید.

mokhtari بازدید : 19 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)

شیرینی خوری مس و پرداز

خرید شیرینی خوری مس و پرداز از ترکیب دو هنر میناکاری و مسگری تشکیل شده است. این ظروف با وجود این که قدمت چندانی ندارد ولی به سرعت طرفداران زیادی پیدا کرده و خریداران زیادی در بازار دارد. این ظروف جلوه ای فوق العاده جذاب داشته و از آن می توانید برای جذاب شدن دکوراسیون خانه استفاده کنید. سبک پرداز از جمله سبک های نقاشی به کار رفته بر روی ظروف مسی بوده که یکی از ارزشمندترین سبک های نقاشی میناکار به شمار می رود. در این سبک نقاشی، شکل هایی همچون تصویر پرندگان، انواع گل ها، چهره انسان و ... را بر روی ظروف مسی نقش می بندند و اطراف ظرف را با نقاشی گل و مرغ تزئین می کنند. از جمله مراحل تولید ظروف خرید شیرینی خوری مس و پرداز می توان به خمکاری مس، میناکاری روی مس، ساب و پلی استر اشاره کرد.

mokhtari بازدید : 19 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)

خرید گز خوری مس و پرداز

 

خرید گز خوری مس و پرداز  از جمله ظروف پذیرایی فوق العاده جذاب است که در اندازه های مختلف تولید می شود. مس و پرداز از جمله زیر شاخه های هنر میناکاری بوده که نقوش سنتی بر روی ظروف مسی صورت می گیرد. خرید گزخوری مس و پرداز علاوه بر زیبایی و جذابیت دکوراسیون، باعث حمایت از هنر تولیدی ایران نیز می شود. ساخت این محصول باید با دقت بسیاری انجام شود تا کیفیت محصول افزایش یابد. بدنه گز خوری به صورت کامل صاف و صیقل بوده و هیچ گونه برجستگی ای در آن وجود ندارد. بر روی این ظروف یک لایه پلی استر قرار می گیرد تا مقاومت این ظرف افزایش یافته و گرد و غبار بر روی آن ننشیند. گز خوری مس و پرداز یکی از بهترین ابزار پذیرایی در منزل به شمار می رود.

mokhtari بازدید : 18 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

 شمعدان فیروزه کوبی :

شمعدان ها یکی از وسیله های موجود در خانه ها هستند که از زمان های گذشته تا به حال از آنها استفاده می شده است . در زمان های گذشته که برق اختراع نشده بود ، مردم از شمعدان ها برای روشن کردن خانه های خود استفاده می کردند . با استفاده از شمعدان ها دیگر قطرات شمع بر روی دست افراد چکیده نمی شد و دست آنها را نمی سوزاند . اما امروزه که برق اختراع شده است و برای روشن کردن محیط خانه دیگر نیازی به شمع نیست از شمعدان ها فقط به عنوان یک کالای دکوری و تزئینی استفاده می گردد . شمعدان فیروزه کوبی یک نمونه از انواع شمعدان ها است که دارای جلوه بسیار زیبایی است و در این شمعدان فیروزه کوبی شده از فلز مس و سنگ مرغوب فیروزه نیشابور استفاده می شود 

mokhtari بازدید : 23 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

 مس و پرداز :

مس و پرداز یکی از هنر هایی اصیل ایرانی مخصوص شهر بزرگ اصفهان است که از زمان های بسیار دور تا کنون در این شهر و توسط هنرمندان این شهر انجام می شده است . صنایع دستی اصفهان آنچنان زیبا هستند که شهرت جهانی دارند . در هنر مس و پرداز باید از مس مرغوب ، با دوام و مقاوم استفاده شود ، به این دلیل که در زمان مس پردازی به ظروف آسیبی وارد نشود .

با این وجود باید بگوییم که مشتریان می توانند در زمان خرید این محصول اطمینان حاصل کنند که این ظروف دارای کیفیت بسیار خوبی است و با اطمینان خاطر به خرید آن بپردازند . ظروف تهیه شده با هنر مس و پرداز که در مجموعه صنایعد دستی حامد کریمی ارائه می شوند ، بسیار متنوع هستند که در صورت مراجعه به وب سایت این مجموعه می توانید از انها دیدن نمایید .

mokhtari بازدید : 20 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

مس و خاتم :

مس و خاتم یکی از هنرهای اصیل شهر اصفهان است که از دیرباز تا کنون توسط هنرمندان این شهر بزرگ ایران انجام می شده است  . مجموعه صنایع دستی برند حامد کریمی توسط هنر مس و خاتم ، صنایع دستی بی نظیری را طراحی و تولید کرده است که این محصولات چشم همگان را به خود خیره می کند و از آنها می توان به عنوان کالاهای دکوری ، تزئینی و یا کالاهایی برای پذیرایی از مهمانان خاص و ویژه استفاده کرد . محصولات تولید شده حامد کریمی در قالب مس و خاتم در طرح های و اشکال بسیار متنوعی است که برای سرو کردن خوراکی های مختلف از آنها می توان استفاده نمود . صنایع دستی برند حامد کریمی از نوع مس و خاتم یک کالای بی نظیر است که از آن می توان به عنوان سوغاتی اصفهان نیز استفاده نمود .

mokhtari بازدید : 27 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

گلدان  فیروزه کوبی :

از آنجایی که بانوان به گل ها بسیار علاقه دارند ، وجود گلدان در هر خانه ای لازم است تا بانوان برای نگهداری گل در خانه ظرفی داشته باشند تا گل های خود را در داخل آن قرار دهند .

اگر قصد دارید برای همسر خود هدیه بخرید به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که حتما از گلدان فیروزه کوبی صنایع دستی حامد کریمی استفاده کنید . این گلدان ها در ابعاد و اشکال مختلف توسط صنایع دستی حامد کریمی قابل ارائه هستند و می توانید گلدان فیروزه کوبی را به صورت اینترنتی نیز از این مجموعه خریداری کنید .  همچنین لازم به ذکر است که اگر به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید ، می توانید از سایر محصولات ارائه شده در این مجموعه نیز دیدن کنید و در نهایت در صورت تمایل آن را خریداری نمایید .

mokhtari بازدید : 19 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

 بشقاب پرنده  فیروزه کوبی :

بشقاب پرنده فیروزه کوبی نیز یکی دیگر از محصولات برند حامد کریمی است که علت نام گذاری آن ، شباهت این محصول به بشقاب پرنده ها می باشد . بشقاب پرنده فیروزه کوبی  دارای دربی است که باعث می شود از وارد شدن خاک و گرد و غبار به داخل آن جلوگیری شود . بشقاب پرنده فیروزه کوبی شده به عنوان یک کالای تزئینی و دکوری بسیار مناسب است و با قرار دادن آن بر روی میز ، در داخل بوفه ، در داخل قسمت های دکوری آشپزخانه و ... می توان جلوه بسیار زیبایی را به محیط داد . بشقاب پرنده فیروزه کوبی دارای وزنی به اندازه 620 گرم است و در دو سایز بزرگ و کوچک قابل تهیه و خریداری می باشد . این محصول را می توانید از مجموعه صنایع دستی حامد کریمی به صورت اینترنتی و آنلاین تهیه کنید .

mokhtari بازدید : 21 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

 تنگ  فیروزه کوبی :

تنگ ها ظروفی هستند که در زمان های گذشته از آنها برای نوشیدن آب ، شربت ، مشروبات الکلی و سایر مایعات توسط شاهان و پادشاهان استفاده می شده است و پادشاهان مختلف تنگ هایی ساخته شده از جنس طلا داشته اند . حال امروزه این تنگ ها به عنوان یک کالای دکوری لوکس و یا به عنوان ظرفی برای نگهداری گلاب در مراسم روضه و ... استفاده می شود . مجموعه صنایع دستی حامد کریمی نیز  چند نمونه از این تنگ ها را با نام های مختلف طراحی و تولید کرده است که تنگ فیروزه کوبی یکی از آنها است . این تنگ ترکیبی از فلز مس و سنگ فیروزه نیشابور است که ساختاری بسیار زیبا و خاص را ایجاد کرده است . شما عزیزان نیز می توانید تنگ فیروزه کوبی را به عنوان یک کالای دکوری بی نظیر برای خانه خود تهیه کنید .

mokhtari بازدید : 23 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

سنگاب  فیروزه کوبی :

آیا می دانید سنگاب چیست ؟ سنگاب یک ظرفی است که در گذشته از آن برای نگهداری کردن از آب و مایعات دیگر استفاده می شده است . امروزه هنرمندان تولید کننده صنایع دستی از جمله صنایع دستی برند حامد کریمی از طراحی سنگاب برای تولید یک ظرف خاص و بی نظیر استفاده کرده اند  و نام آن را سنگاب فیروزه کوبی گذاشته اند . این محصول از فلز مس و سنگ مرغوب فیروزه نیشابور تولید شده است و یک کالای مناسب به عنوان سوغاتی و هدیه است . سنگاب فیروزه کوبی را می توانید در سایز ها و ارتفاعات مختلف از مجموعه حامد کریمی تهیه و خریداری کنید .

mokhtari بازدید : 19 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

کاسه بشقاب  فیروزه کوبی :

کاسه بشقاب فیروزه کوبی شده یکی دیگر از محصولات برند حامد کریمی است که با استفاده از فلز مس و سنگ فیروزه ساخته و تولید شده است . این محصول دارای جلوه بسیار زیبایی است که از آن می توان برای پذیرایی از مهمان و یا به عنوان یک کالای دکوری استفاده نمود . کاسه بشقاب فیروزه کوبی را می توان بدین شکل مورد استفاده قرار داد که از بشقاب آن برای سرو کردن شیرینی جات و یا میوه استفاده کرد و از کاسه آن نیز برای قرار دادن آجیل و شکلات می توان استفاده نمود ، همچنین لازم به ذکر است که می توان کاسه آن را در داخل بشقابش قرار داد و از بشقاب آن به عنوان یک زیر کاسه ای استفاده کرد ، زیرا در این صورت نیز دارای جلوه بسیار زیبایی می شود . اگر قصد تهیه کاسه بشقاب فیروزه کوبی را دارید ، به مجموعه حامد کریمی مراجعه کنید .

mokhtari بازدید : 15 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

 آینه  فیروزه کوبی :

آینه از دیرباز تا کنون مورد استفاده همگان قرار می گرفته است و در همه خانه ها حداقل یک آینه وجود دارد .  آینه ها ابزاری هستند که به وسیله آنها می توانیم خودمان را ببینیم . پس از پیدایش آینه ها و اختراع آنها علاوه بر استفاده ای که از آن برای رویت اشخاص می شود ، توجه به زیبایی آینه نیز رواج پیدا کرد ، به این صورت که اشخاص سعی می کنند قاب آینه خود را به بهترین شکل تزیین کنند و آن را بیارایند . این امر مخصوصا در مورد آینه بخت یعنی اینه ای که عروس و داماد در سنت ایرانی به خانه خود می برند ، بسیار صادق است . آینه فیروزه کوبی صنایع دستی حامد کریمی می تواند یک آینه بخت بسیار مناسب برای عروس داماد ها باشد . آینه فیروزه کوبی یک کالای بسیار لوکس و گران قیمت است که تا آخر عمر اشخاص از ارزش آن کم نمی شود .

mokhtari بازدید : 23 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

 قندان  فیروزه کوبی :

قندان ظرفی است که از دیر باز تا کنون برای نگهداری قند و پذیرایی از مهمان از آن استفاده می شده است . در داخل قندان علاوه بر قند می توان شکلات و یا نقل نیز قرار داد و از مهمان پذیرایی کرد .  قندان فیروزه کوبی صنایع دستی برند حامد کریمی یک محصول خاص و زیبا است که از آن می توان هم برای پذیرایی از مهمان استفاده کرد و هم به عنوان یک کالای دکوری و تزئینی استفاده نمود . قندان فیروزه کوبی شده صنایع دستی حامد کریمی را می توانید در سایز های مختلف از این مجموعه تهیه کنید . قندان فیروزه کوبی حامد کریمی یک کالای بسیار مناسب است که می توانید از آن به عنوان هدیه و سوغاتی از اصفهان نیز استفاده کنید و آن را به عزیزانتان به عنوان سوغاتی و یا هدیه ارائه دهید .

mokhtari بازدید : 23 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

سنبلدان  فیروزه کوبی :

سنبلدان ها ظروفی هستند که از آنها برای نگهداری گل و گیاهان استفاده می شود و در داخل آن می توان شاخه های گل طبیعی و یا مصنوعی را قرار داد . از سنبلدان ها می توان برای سر سفره هفت سین نیز استفاده کرد و در ایام عید در داخل آن گل سنبل گذاشت و در سفره هفت سین آن را قرار داد . حال لازم به ذکر است که مجموعه صنایع دستی برند حامد کریمی یک سنبلدان بسیار زیبا و لوکس را با نام سنبلدان فیروزه کوبی تهیه و تولید کرده است که این سنبلدان دارای بدنه فیروزه کوبی شده است که به شکل کروی است و بر سر آن حکاکی های زیبایی بر روی مس صورت گرفته است . سنبلدان فیروزه کوبی دارای رنگ فیروزه ای  و مسی است که از آن می توان به عنوان یک کالای دکوری و تزینی نیز استفاده کرد .

mokhtari بازدید : 22 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

سرویس چای خوری  فیروزه کوبی :

سرویس چای خوری فیروزه کوبی تولید شده توسط صنایع دستی حامد کریمی دارای 6 فنجان چای خوری ، قاشق های چای خوری مسی ، یک قندان و یک سینی است که به صورت فیروزه کوبی هستند . سرویس چای خوری فیروزه کوبی از ترکیب مس و فیروزه مرغوب نیشابور ساخته و تولید شده اند که علت قیمت بالای آن هم استفاده از فیروزه نیشابوری مرغوب و مس مرغوب ایرانی در آن است . از این محصول می توانید برای پذیرایی از مهمان و یا به عنوان یک کالای دکوری و تزئینی در خانه خود استفاده کنید . این محصول دارای ابعاد 34 در 46 سانتی متر است .  لازم به ذکر است که سایز چای خوری های موجود در این سرویس به اندازه ای است که برای سرو کردن قهوه نیز مناسب است و از آن به عنوان قهوه خوری نیز می توان استفاده کرد .

mokhtari بازدید : 20 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

شکلات خوری  فیروزه کوبی :

شکلات خوری فیروزه کوبی را می توان برای اموری از قبیل : پذیرایی از مهمانان خاص و ویژه و یا به عنوان یک کالای دکوری مورد استفاده قرار داد . شکلات خوری فیروزه کوبی برای افرادی که دوستدار هنر و صنایع دستی هستند ، می تواند یک کالا و هدیه و یا سوغاتی بسیار مناسب باشد .

این محصول را می توانید از مجموعه حامد کریمی در اصفهان و یا تهران خریداری کنید و حتی می توانید به صورت اینترنتی برای خرید آن اقدام نمایید . در صورتی که برای خرید این محصول به صورت اینترنتی اقدام کنید ، دیگر نباید وقت زیاد و هزینه رفت و آمدی را برای این کار صرف کنید . در داخل شکلات خوری فیروزه کوبی می توان خوراکی های مختلفی از قبیل : گز ، سوهان ، پولکی ، شکلات ، نقل و ... را قرار داد .

mokhtari بازدید : 21 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

کشکول  فیروزه کوبی :

آیا می دانید کشکول چیست ؟ آیا می خواهید معنی این واژه را بدانید ؟ کشکول  در تاریخ ایران عبارت است از یک ظرف ساخته شده از سفال و یا فلز که شبیه پوست نارگیل است و از این وسیله درویشان در زمان های گذشته استفاده می کرده اند . در زمان های گذشته فقط درویشان و یا کسانی که به درویشان علاقه داشته اند از این محصول استفاده می کردند ، اما امروزه کشکول به عنوان یک ظرف مورد استفاده همگان قرار می گیرد . در کشکول ها خوراکی هایی از قبیل : شکلات و آجیل و ... قرار می دهند . کشکول فیروزه کوبی یکی از محصولات صنایع دستی حامد کریمی است که در شهر اصفهان و توسط هنر فیروزه کوبی بر روی مس ساخته و تولید می شود .

کشکول فیروزه کوبی دارای جلوه خاص و بی نظیری است که علت آن هم ترکیب عنصر مس با سنگ فیروزه است .

mokhtari بازدید : 18 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

 شیرینی خوری فیروزه کوبی :

شیرینی خوری فیروزه کوبی یکی از محصولات صنایع دستی حامد کریمی است که در شهر اصفهان تولید و ساخته می شود . این ظرف زیبا را می توانید از شعبات برند حامد کریمی در شهر تهران و یا اصفهان و یا حتی از شعبه لندن تهیه کرد . شیرینی خوری فیروزه کوبی یک محصول خاص و بسیار زیبا و لوکس است که این محصول می تواند برای هر کسی جذابیت داشته باشد . زیرا هیچ بانوی از ظروف گران قیمت و لوکس مسی که دارای سنگ های مرغوب نیشابور باشد ، بدش نمی آید . شیرینی خوری فیروزه کوبی برند حامد کریمی را می توانید در سایز های مختلف و با قیمت های مختلف تهیه کنید . این محصول دارای رنگی فیروزه ای و مسی است که یک محصول خاص و ویژه را پدید می آورد .

mokhtari بازدید : 20 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

 گز خوری فیروزه کوبی :

گز خوری فیروزه کوبی یکی دیگر از ظروف و محصولات تولید شده توسط برند حامد کریمی است که در داخل این ظرف می توان گز ، شکلات ، پولکی و ... را قرار داد . همچنین چنانچه به شهر اصفهان سفر کرده باشید و قصد تهیه سوغاتی از این شهر را برای عزیزانتان دارید ، می توانید گز خوری فیروزه کوبی را تهیه کنید و در داخل آن نیز گز مخصوص اصفهان را قرار دهید و برای عزیزانتان سوغاتی بیاورید . در این صورت باید به شما عزیزان بگویم که بهترین کالای ممکن را به سوغات آورده اید که کالایی بهتر از آن را نمی توان یافت . این محصول دارای رنگ فیروزه ای و مسی است و ترکیبی از سنگ فیروزه نیشابور و مس مرغوب ایرانی است . چنانچه قصد تهیه این محصول را دارید ، می توانید به وب سایت حامد کریمی مراجعه کنید .

mokhtari بازدید : 26 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

آجیل خوری فیروزه کوبی :

آجیل خوری فیروزه کوبی یکی از محصولات فیروزه کوبی شده صنایع دستی برند حامد کریمی است که یک محصول لوکس و بسیار زیبا است که می توان از آن برای پذیرایی از مهمانان خاص و یا به عنوان یک ظرف دکوری استفاده کرد . این محصول زیبا و بی نظیر دارای قیمت نسبتا بالایی است که علت گران قیمت بودن آجیل خوری فیروزه کوبی ، به کار رفتن سنگ های فیروزه مرغوب نیشابور در آن است که با مس مرغوب ایرانی تلفیق شده است و یک محصول خاص را پدید آورده است . در آجیل خوری فیروزه کوبی شده می توان آجیل و یا گز ، پولکی ، شکلات و ... را قرار داد . منظور ما این است که چون اسم این ظرف آجیل خوری است ، صرفا نباید در داخل آجیل ریخته شود ، بلکه خوراکی های دیگری را نیز می توان در داخل آن سرو کرد .

mokhtari بازدید : 20 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

فیروزه کوبی  :

فیروزه کوبی یکی از هنرهای معروف صنایع دستی اصفهان است که توسط برند حامد کریمی نیز این هنر انجام می شود و در دسترس مردم قرار می گیرد . در هنر فیروزه کوبی برند حامد کریمی از سنگ های فیروزه مرغوب نیشابور برای فیروزه کوبی بر روی ظروف مسی استفاده می شود .

ترکیب ظروف مسی و سنگ های فیروزه ای به کار رفته بر روی بدنه آنها ساختار بسیار زیبایی را پدید می آورد که چشم هر کسی را به خود خیره می کند . ظروف مسی فیروزه کوبی شده را می توانید به عنوان سوغات اصفهان برای دوستان و آشنایان خود تهیه نمایید و با این محصول زیبا آنها را شگفت زده کنید . این ظروف در انواع بسیار متنوعی توسط صنایع دستی حامد کریمی تولید می شود ، از قبیل : ظرف شیرینی خوری ، گز خوری ، آجیل خوری و شکلات خوری و ....

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 109
  • بازدید سال : 997
  • بازدید کلی : 2,992