loading...
فیروزه کوبی
mokhtari بازدید : 22 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)

بشقاب پرنده مس و پرداز

خرید بشقاب پرنده مس و پرداز در هر نقطه از خانه می تواند تغییر شگفت انگیزی را در کوراسیون شما ایجاد کند. این ظروف به گونه ای طراحی شده که نه تنها باعث جذابیت خانه می شود، بلکه می توانید از آن به عنوان قندان، شکلات خوری و گزخوری نیز استفاده کنید. افرادی که علاقه مند به صنایع دستی هستند قطعا با هنر مسگری و میناکاری اصفهان آشنا هستند. هنر مس و پرداز در واقع تلفیقی از این دو هنر بوده و سبک متفاوتی را برای خود ایجاد کرده است. خرید بشقاب پرنده مس و پرداز پس از گذر ورقه مسی از مرحله خمکاری به شکل بشقاب پرنده درآمده و سپس توسط اساتید هنرمند بر روی آن طراحی می شود و در انتها برای افزایش مقاومت و کیفیت این محصول، یک لایه پلی استر بر روی آن قرار می گیرد.

mokhtari بازدید : 18 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)

سرویس شربت خوری مس و پرداز

خرید سرویس شربت خوری مس و پرداز یکی از محصولات شگفت انگیز فروشگاه ما می باشد. این سرویس از 6 جام یک تنگ و یک سینی مسی تشکیل شده که بر روی آن به صورتی کاملا هنرمندانه طراحی شده و نقوش ایرانی را بر روی ظروف به زیبایی مشاهده خواهید کرد. خرید سرویس شربت خوری مس و پرداز یکی از لوکس ترین ابزار برای جذابیت دکوراسیون خانه شما بوده که تغییر شگفت انگیزی بر روی دکوراسیون خانه ایجاد می کند. هنر مس و پرداز تلفیقی از هنر مسگری و هنر میناکاری بوده که باعث ایجاد سبک متفاوتی در آثار دستی اصفهان شده و به سرعت در بین مردم جا افتاده است. این سرویس بسیار مقاوم بوده و شما پس از گذشت چند سال از خرید این محصول هیچ گونه تغییر رنگ و یا افت کیفیتی را در این محصول مشاهده نخواهید کرد.

mokhtari بازدید : 16 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)

قندان مس و پرداز

خرید قندان مس و پرداز یکی از محصولات فوق العاده شیک برای جذابیت دکوراسیون خانه می باشد. این قندان فضای زیادی را بر روی میز اشغال نکرده ولی به قدری زیباست که بسیار مورد توجه قرار می گیرد. این ظروف یکی از صنایع دستی اصفهان است که به شکلی کاملا هنرمندانه بر روی آن طراحی شده و از جمله محبوب ترین سوغاتی های اصفهان محسوب می شود. تولید و خرید قندان مس و پرداز ظرافت بالایی داشته و از بهترین ظروف مسی در ساخت آن استفاده می گردد به همین دلیل این محصول هزینه بالایی دارد. لایه پلی استر موجود بر روی ظروف مس و پرداز باعث افزایش مقاومت این محصول در برابر هر گونه ضربه شده و عمر کارکرد آن را افزایش داده است.

mokhtari بازدید : 22 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)

شکلات خوری مس و پرداز

خرید شکلات خوری مس و پرداز یکی از هنرهایی است که به تازگی در اصفهان رواج پیدا کرده و ترکیبی از مس گری و میناکاری می باشد. این تکنیک نقاشی روی مس جایگاه ویژه ای را در بین علاقه مندان به آثار دستی به خود اختصاص داده و دارای نقوش سنتی مختلفی از جمله ختایی ها و اسلیمی های رایج ایران می باشد. برای خرید شکلات خوری مس و پرداز پس از طی مرحله خمکاری فلز، سطح آن را با استفاده از اکریلیک طراحی می کنند و برای تثبیت رنگ و نقوش، یک لایه پلی استر بر روی آن قرار می دهند. این ظروف بسیار مقاوم بوده و در برابر ضربه آسیب نمی بیند. شما می توانید به راحتی و بدون نگرانی بابت از بین رفتن کیفیت، این ظروف را با شوینده ها بشویید.

mokhtari بازدید : 20 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)

آجیل خوری مس و پرداز

خرید آجیل خوری مس و پرداز یکی از سوغاتی های نفیس اصفهان محسوب می شود. این محصول سبک جدیدی از میناکاری بوده که به شیوه ای بسیار جذاب انواع طرح های گل و مرغ و دیگر طرح های سنتی بر روی آن کشیده شده و یک لایه پلی استر بر روی آن قرار می گیرد تا مقاومت و استحکام ظرف افزایش یابد. خرید آجیل خوری مس و پرداز در ارتفاع های مختلف به بازار عرضه می شود و این هنر زیبا با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است. کیفیت ظروف مسی و لایه پلی استر موجود بر روی آجیل خوری مس و پرداز اهمیت زیادی داشته و شما می توانید کیفیت های مختلف این آجیل خوری را در کنار هم بگذارید تا تاثیر کیفیت را بر روی ظاهر ظروف مشاهده کنید.

mokhtari بازدید : 19 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)

شیرینی خوری مس و پرداز

خرید شیرینی خوری مس و پرداز از ترکیب دو هنر میناکاری و مسگری تشکیل شده است. این ظروف با وجود این که قدمت چندانی ندارد ولی به سرعت طرفداران زیادی پیدا کرده و خریداران زیادی در بازار دارد. این ظروف جلوه ای فوق العاده جذاب داشته و از آن می توانید برای جذاب شدن دکوراسیون خانه استفاده کنید. سبک پرداز از جمله سبک های نقاشی به کار رفته بر روی ظروف مسی بوده که یکی از ارزشمندترین سبک های نقاشی میناکار به شمار می رود. در این سبک نقاشی، شکل هایی همچون تصویر پرندگان، انواع گل ها، چهره انسان و ... را بر روی ظروف مسی نقش می بندند و اطراف ظرف را با نقاشی گل و مرغ تزئین می کنند. از جمله مراحل تولید ظروف خرید شیرینی خوری مس و پرداز می توان به خمکاری مس، میناکاری روی مس، ساب و پلی استر اشاره کرد.

mokhtari بازدید : 19 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)

خرید گز خوری مس و پرداز

 

خرید گز خوری مس و پرداز  از جمله ظروف پذیرایی فوق العاده جذاب است که در اندازه های مختلف تولید می شود. مس و پرداز از جمله زیر شاخه های هنر میناکاری بوده که نقوش سنتی بر روی ظروف مسی صورت می گیرد. خرید گزخوری مس و پرداز علاوه بر زیبایی و جذابیت دکوراسیون، باعث حمایت از هنر تولیدی ایران نیز می شود. ساخت این محصول باید با دقت بسیاری انجام شود تا کیفیت محصول افزایش یابد. بدنه گز خوری به صورت کامل صاف و صیقل بوده و هیچ گونه برجستگی ای در آن وجود ندارد. بر روی این ظروف یک لایه پلی استر قرار می گیرد تا مقاومت این ظرف افزایش یافته و گرد و غبار بر روی آن ننشیند. گز خوری مس و پرداز یکی از بهترین ابزار پذیرایی در منزل به شمار می رود.

mokhtari بازدید : 18 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

 شمعدان فیروزه کوبی :

شمعدان ها یکی از وسیله های موجود در خانه ها هستند که از زمان های گذشته تا به حال از آنها استفاده می شده است . در زمان های گذشته که برق اختراع نشده بود ، مردم از شمعدان ها برای روشن کردن خانه های خود استفاده می کردند . با استفاده از شمعدان ها دیگر قطرات شمع بر روی دست افراد چکیده نمی شد و دست آنها را نمی سوزاند . اما امروزه که برق اختراع شده است و برای روشن کردن محیط خانه دیگر نیازی به شمع نیست از شمعدان ها فقط به عنوان یک کالای دکوری و تزئینی استفاده می گردد . شمعدان فیروزه کوبی یک نمونه از انواع شمعدان ها است که دارای جلوه بسیار زیبایی است و در این شمعدان فیروزه کوبی شده از فلز مس و سنگ مرغوب فیروزه نیشابور استفاده می شود 

mokhtari بازدید : 22 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

 مس و پرداز :

مس و پرداز یکی از هنر هایی اصیل ایرانی مخصوص شهر بزرگ اصفهان است که از زمان های بسیار دور تا کنون در این شهر و توسط هنرمندان این شهر انجام می شده است . صنایع دستی اصفهان آنچنان زیبا هستند که شهرت جهانی دارند . در هنر مس و پرداز باید از مس مرغوب ، با دوام و مقاوم استفاده شود ، به این دلیل که در زمان مس پردازی به ظروف آسیبی وارد نشود .

با این وجود باید بگوییم که مشتریان می توانند در زمان خرید این محصول اطمینان حاصل کنند که این ظروف دارای کیفیت بسیار خوبی است و با اطمینان خاطر به خرید آن بپردازند . ظروف تهیه شده با هنر مس و پرداز که در مجموعه صنایعد دستی حامد کریمی ارائه می شوند ، بسیار متنوع هستند که در صورت مراجعه به وب سایت این مجموعه می توانید از انها دیدن نمایید .

mokhtari بازدید : 20 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

مس و خاتم :

مس و خاتم یکی از هنرهای اصیل شهر اصفهان است که از دیرباز تا کنون توسط هنرمندان این شهر بزرگ ایران انجام می شده است  . مجموعه صنایع دستی برند حامد کریمی توسط هنر مس و خاتم ، صنایع دستی بی نظیری را طراحی و تولید کرده است که این محصولات چشم همگان را به خود خیره می کند و از آنها می توان به عنوان کالاهای دکوری ، تزئینی و یا کالاهایی برای پذیرایی از مهمانان خاص و ویژه استفاده کرد . محصولات تولید شده حامد کریمی در قالب مس و خاتم در طرح های و اشکال بسیار متنوعی است که برای سرو کردن خوراکی های مختلف از آنها می توان استفاده نمود . صنایع دستی برند حامد کریمی از نوع مس و خاتم یک کالای بی نظیر است که از آن می توان به عنوان سوغاتی اصفهان نیز استفاده نمود .

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 96
  • بازدید سال : 984
  • بازدید کلی : 2,979