loading...
فیروزه کوبی
mokhtari بازدید : 22 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

کشکول  فیروزه کوبی :

آیا می دانید کشکول چیست ؟ آیا می خواهید معنی این واژه را بدانید ؟ کشکول  در تاریخ ایران عبارت است از یک ظرف ساخته شده از سفال و یا فلز که شبیه پوست نارگیل است و از این وسیله درویشان در زمان های گذشته استفاده می کرده اند . در زمان های گذشته فقط درویشان و یا کسانی که به درویشان علاقه داشته اند از این محصول استفاده می کردند ، اما امروزه کشکول به عنوان یک ظرف مورد استفاده همگان قرار می گیرد . در کشکول ها خوراکی هایی از قبیل : شکلات و آجیل و ... قرار می دهند . کشکول فیروزه کوبی یکی از محصولات صنایع دستی حامد کریمی است که در شهر اصفهان و توسط هنر فیروزه کوبی بر روی مس ساخته و تولید می شود .

کشکول فیروزه کوبی دارای جلوه خاص و بی نظیری است که علت آن هم ترکیب عنصر مس با سنگ فیروزه است .

mokhtari بازدید : 18 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

 شیرینی خوری فیروزه کوبی :

شیرینی خوری فیروزه کوبی یکی از محصولات صنایع دستی حامد کریمی است که در شهر اصفهان تولید و ساخته می شود . این ظرف زیبا را می توانید از شعبات برند حامد کریمی در شهر تهران و یا اصفهان و یا حتی از شعبه لندن تهیه کرد . شیرینی خوری فیروزه کوبی یک محصول خاص و بسیار زیبا و لوکس است که این محصول می تواند برای هر کسی جذابیت داشته باشد . زیرا هیچ بانوی از ظروف گران قیمت و لوکس مسی که دارای سنگ های مرغوب نیشابور باشد ، بدش نمی آید . شیرینی خوری فیروزه کوبی برند حامد کریمی را می توانید در سایز های مختلف و با قیمت های مختلف تهیه کنید . این محصول دارای رنگی فیروزه ای و مسی است که یک محصول خاص و ویژه را پدید می آورد .

mokhtari بازدید : 20 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

 گز خوری فیروزه کوبی :

گز خوری فیروزه کوبی یکی دیگر از ظروف و محصولات تولید شده توسط برند حامد کریمی است که در داخل این ظرف می توان گز ، شکلات ، پولکی و ... را قرار داد . همچنین چنانچه به شهر اصفهان سفر کرده باشید و قصد تهیه سوغاتی از این شهر را برای عزیزانتان دارید ، می توانید گز خوری فیروزه کوبی را تهیه کنید و در داخل آن نیز گز مخصوص اصفهان را قرار دهید و برای عزیزانتان سوغاتی بیاورید . در این صورت باید به شما عزیزان بگویم که بهترین کالای ممکن را به سوغات آورده اید که کالایی بهتر از آن را نمی توان یافت . این محصول دارای رنگ فیروزه ای و مسی است و ترکیبی از سنگ فیروزه نیشابور و مس مرغوب ایرانی است . چنانچه قصد تهیه این محصول را دارید ، می توانید به وب سایت حامد کریمی مراجعه کنید .

mokhtari بازدید : 27 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

آجیل خوری فیروزه کوبی :

آجیل خوری فیروزه کوبی یکی از محصولات فیروزه کوبی شده صنایع دستی برند حامد کریمی است که یک محصول لوکس و بسیار زیبا است که می توان از آن برای پذیرایی از مهمانان خاص و یا به عنوان یک ظرف دکوری استفاده کرد . این محصول زیبا و بی نظیر دارای قیمت نسبتا بالایی است که علت گران قیمت بودن آجیل خوری فیروزه کوبی ، به کار رفتن سنگ های فیروزه مرغوب نیشابور در آن است که با مس مرغوب ایرانی تلفیق شده است و یک محصول خاص را پدید آورده است . در آجیل خوری فیروزه کوبی شده می توان آجیل و یا گز ، پولکی ، شکلات و ... را قرار داد . منظور ما این است که چون اسم این ظرف آجیل خوری است ، صرفا نباید در داخل آجیل ریخته شود ، بلکه خوراکی های دیگری را نیز می توان در داخل آن سرو کرد .

mokhtari بازدید : 20 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

فیروزه کوبی  :

فیروزه کوبی یکی از هنرهای معروف صنایع دستی اصفهان است که توسط برند حامد کریمی نیز این هنر انجام می شود و در دسترس مردم قرار می گیرد . در هنر فیروزه کوبی برند حامد کریمی از سنگ های فیروزه مرغوب نیشابور برای فیروزه کوبی بر روی ظروف مسی استفاده می شود .

ترکیب ظروف مسی و سنگ های فیروزه ای به کار رفته بر روی بدنه آنها ساختار بسیار زیبایی را پدید می آورد که چشم هر کسی را به خود خیره می کند . ظروف مسی فیروزه کوبی شده را می توانید به عنوان سوغات اصفهان برای دوستان و آشنایان خود تهیه نمایید و با این محصول زیبا آنها را شگفت زده کنید . این ظروف در انواع بسیار متنوعی توسط صنایع دستی حامد کریمی تولید می شود ، از قبیل : ظرف شیرینی خوری ، گز خوری ، آجیل خوری و شکلات خوری و ....

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 119
  • بازدید سال : 1,007
  • بازدید کلی : 3,002