loading...
فیروزه کوبی
mokhtari بازدید : 27 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

گلدان  فیروزه کوبی :

از آنجایی که بانوان به گل ها بسیار علاقه دارند ، وجود گلدان در هر خانه ای لازم است تا بانوان برای نگهداری گل در خانه ظرفی داشته باشند تا گل های خود را در داخل آن قرار دهند .

اگر قصد دارید برای همسر خود هدیه بخرید به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که حتما از گلدان فیروزه کوبی صنایع دستی حامد کریمی استفاده کنید . این گلدان ها در ابعاد و اشکال مختلف توسط صنایع دستی حامد کریمی قابل ارائه هستند و می توانید گلدان فیروزه کوبی را به صورت اینترنتی نیز از این مجموعه خریداری کنید .  همچنین لازم به ذکر است که اگر به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید ، می توانید از سایر محصولات ارائه شده در این مجموعه نیز دیدن کنید و در نهایت در صورت تمایل آن را خریداری نمایید .

mokhtari بازدید : 19 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

 بشقاب پرنده  فیروزه کوبی :

بشقاب پرنده فیروزه کوبی نیز یکی دیگر از محصولات برند حامد کریمی است که علت نام گذاری آن ، شباهت این محصول به بشقاب پرنده ها می باشد . بشقاب پرنده فیروزه کوبی  دارای دربی است که باعث می شود از وارد شدن خاک و گرد و غبار به داخل آن جلوگیری شود . بشقاب پرنده فیروزه کوبی شده به عنوان یک کالای تزئینی و دکوری بسیار مناسب است و با قرار دادن آن بر روی میز ، در داخل بوفه ، در داخل قسمت های دکوری آشپزخانه و ... می توان جلوه بسیار زیبایی را به محیط داد . بشقاب پرنده فیروزه کوبی دارای وزنی به اندازه 620 گرم است و در دو سایز بزرگ و کوچک قابل تهیه و خریداری می باشد . این محصول را می توانید از مجموعه صنایع دستی حامد کریمی به صورت اینترنتی و آنلاین تهیه کنید .

mokhtari بازدید : 21 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

 تنگ  فیروزه کوبی :

تنگ ها ظروفی هستند که در زمان های گذشته از آنها برای نوشیدن آب ، شربت ، مشروبات الکلی و سایر مایعات توسط شاهان و پادشاهان استفاده می شده است و پادشاهان مختلف تنگ هایی ساخته شده از جنس طلا داشته اند . حال امروزه این تنگ ها به عنوان یک کالای دکوری لوکس و یا به عنوان ظرفی برای نگهداری گلاب در مراسم روضه و ... استفاده می شود . مجموعه صنایع دستی حامد کریمی نیز  چند نمونه از این تنگ ها را با نام های مختلف طراحی و تولید کرده است که تنگ فیروزه کوبی یکی از آنها است . این تنگ ترکیبی از فلز مس و سنگ فیروزه نیشابور است که ساختاری بسیار زیبا و خاص را ایجاد کرده است . شما عزیزان نیز می توانید تنگ فیروزه کوبی را به عنوان یک کالای دکوری بی نظیر برای خانه خود تهیه کنید .

mokhtari بازدید : 23 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

سنگاب  فیروزه کوبی :

آیا می دانید سنگاب چیست ؟ سنگاب یک ظرفی است که در گذشته از آن برای نگهداری کردن از آب و مایعات دیگر استفاده می شده است . امروزه هنرمندان تولید کننده صنایع دستی از جمله صنایع دستی برند حامد کریمی از طراحی سنگاب برای تولید یک ظرف خاص و بی نظیر استفاده کرده اند  و نام آن را سنگاب فیروزه کوبی گذاشته اند . این محصول از فلز مس و سنگ مرغوب فیروزه نیشابور تولید شده است و یک کالای مناسب به عنوان سوغاتی و هدیه است . سنگاب فیروزه کوبی را می توانید در سایز ها و ارتفاعات مختلف از مجموعه حامد کریمی تهیه و خریداری کنید .

mokhtari بازدید : 20 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

کاسه بشقاب  فیروزه کوبی :

کاسه بشقاب فیروزه کوبی شده یکی دیگر از محصولات برند حامد کریمی است که با استفاده از فلز مس و سنگ فیروزه ساخته و تولید شده است . این محصول دارای جلوه بسیار زیبایی است که از آن می توان برای پذیرایی از مهمان و یا به عنوان یک کالای دکوری استفاده نمود . کاسه بشقاب فیروزه کوبی را می توان بدین شکل مورد استفاده قرار داد که از بشقاب آن برای سرو کردن شیرینی جات و یا میوه استفاده کرد و از کاسه آن نیز برای قرار دادن آجیل و شکلات می توان استفاده نمود ، همچنین لازم به ذکر است که می توان کاسه آن را در داخل بشقابش قرار داد و از بشقاب آن به عنوان یک زیر کاسه ای استفاده کرد ، زیرا در این صورت نیز دارای جلوه بسیار زیبایی می شود . اگر قصد تهیه کاسه بشقاب فیروزه کوبی را دارید ، به مجموعه حامد کریمی مراجعه کنید .

mokhtari بازدید : 15 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

 آینه  فیروزه کوبی :

آینه از دیرباز تا کنون مورد استفاده همگان قرار می گرفته است و در همه خانه ها حداقل یک آینه وجود دارد .  آینه ها ابزاری هستند که به وسیله آنها می توانیم خودمان را ببینیم . پس از پیدایش آینه ها و اختراع آنها علاوه بر استفاده ای که از آن برای رویت اشخاص می شود ، توجه به زیبایی آینه نیز رواج پیدا کرد ، به این صورت که اشخاص سعی می کنند قاب آینه خود را به بهترین شکل تزیین کنند و آن را بیارایند . این امر مخصوصا در مورد آینه بخت یعنی اینه ای که عروس و داماد در سنت ایرانی به خانه خود می برند ، بسیار صادق است . آینه فیروزه کوبی صنایع دستی حامد کریمی می تواند یک آینه بخت بسیار مناسب برای عروس داماد ها باشد . آینه فیروزه کوبی یک کالای بسیار لوکس و گران قیمت است که تا آخر عمر اشخاص از ارزش آن کم نمی شود .

mokhtari بازدید : 23 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

 قندان  فیروزه کوبی :

قندان ظرفی است که از دیر باز تا کنون برای نگهداری قند و پذیرایی از مهمان از آن استفاده می شده است . در داخل قندان علاوه بر قند می توان شکلات و یا نقل نیز قرار داد و از مهمان پذیرایی کرد .  قندان فیروزه کوبی صنایع دستی برند حامد کریمی یک محصول خاص و زیبا است که از آن می توان هم برای پذیرایی از مهمان استفاده کرد و هم به عنوان یک کالای دکوری و تزئینی استفاده نمود . قندان فیروزه کوبی شده صنایع دستی حامد کریمی را می توانید در سایز های مختلف از این مجموعه تهیه کنید . قندان فیروزه کوبی حامد کریمی یک کالای بسیار مناسب است که می توانید از آن به عنوان هدیه و سوغاتی از اصفهان نیز استفاده کنید و آن را به عزیزانتان به عنوان سوغاتی و یا هدیه ارائه دهید .

mokhtari بازدید : 23 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

سنبلدان  فیروزه کوبی :

سنبلدان ها ظروفی هستند که از آنها برای نگهداری گل و گیاهان استفاده می شود و در داخل آن می توان شاخه های گل طبیعی و یا مصنوعی را قرار داد . از سنبلدان ها می توان برای سر سفره هفت سین نیز استفاده کرد و در ایام عید در داخل آن گل سنبل گذاشت و در سفره هفت سین آن را قرار داد . حال لازم به ذکر است که مجموعه صنایع دستی برند حامد کریمی یک سنبلدان بسیار زیبا و لوکس را با نام سنبلدان فیروزه کوبی تهیه و تولید کرده است که این سنبلدان دارای بدنه فیروزه کوبی شده است که به شکل کروی است و بر سر آن حکاکی های زیبایی بر روی مس صورت گرفته است . سنبلدان فیروزه کوبی دارای رنگ فیروزه ای  و مسی است که از آن می توان به عنوان یک کالای دکوری و تزینی نیز استفاده کرد .

mokhtari بازدید : 22 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

سرویس چای خوری  فیروزه کوبی :

سرویس چای خوری فیروزه کوبی تولید شده توسط صنایع دستی حامد کریمی دارای 6 فنجان چای خوری ، قاشق های چای خوری مسی ، یک قندان و یک سینی است که به صورت فیروزه کوبی هستند . سرویس چای خوری فیروزه کوبی از ترکیب مس و فیروزه مرغوب نیشابور ساخته و تولید شده اند که علت قیمت بالای آن هم استفاده از فیروزه نیشابوری مرغوب و مس مرغوب ایرانی در آن است . از این محصول می توانید برای پذیرایی از مهمان و یا به عنوان یک کالای دکوری و تزئینی در خانه خود استفاده کنید . این محصول دارای ابعاد 34 در 46 سانتی متر است .  لازم به ذکر است که سایز چای خوری های موجود در این سرویس به اندازه ای است که برای سرو کردن قهوه نیز مناسب است و از آن به عنوان قهوه خوری نیز می توان استفاده کرد .

mokhtari بازدید : 20 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

شکلات خوری  فیروزه کوبی :

شکلات خوری فیروزه کوبی را می توان برای اموری از قبیل : پذیرایی از مهمانان خاص و ویژه و یا به عنوان یک کالای دکوری مورد استفاده قرار داد . شکلات خوری فیروزه کوبی برای افرادی که دوستدار هنر و صنایع دستی هستند ، می تواند یک کالا و هدیه و یا سوغاتی بسیار مناسب باشد .

این محصول را می توانید از مجموعه حامد کریمی در اصفهان و یا تهران خریداری کنید و حتی می توانید به صورت اینترنتی برای خرید آن اقدام نمایید . در صورتی که برای خرید این محصول به صورت اینترنتی اقدام کنید ، دیگر نباید وقت زیاد و هزینه رفت و آمدی را برای این کار صرف کنید . در داخل شکلات خوری فیروزه کوبی می توان خوراکی های مختلفی از قبیل : گز ، سوهان ، پولکی ، شکلات ، نقل و ... را قرار داد .

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 124
  • بازدید سال : 1,012
  • بازدید کلی : 3,007